Obveščamo vas, da bo zaradi velikonočnih praznikov naš Center za stike s strankami v soboto, 3. aprila, in ponedeljek, 5. aprila 2021, zaprt.
Ob 100 % Soncu si lahko kot vir vaše elektrike zdaj izberete tudi 100 % vodno energijo.
Obveščamo vas, da bo zaradi izvajanja tehnične podpore Center za stike s strankami v soboto, 6. marca 2021, zaprt. Naši svetovalci vam bodo spet na razpolago po ustaljenem urniku od 8. do 20. ure od ponedeljka, 8. marca, dalje.
Od 1. 1. 2021 veljajo nižje cene omrežnine za energijo in obračunsko moč, ki so predpisane s strani Agencije za energijo.
Obveščamo vas, da bo naš klicni center v prazničnem času deloval s prilagojenim urnikom oziroma bo na praznične dneve zaprt, zato vas vabimo, da števčno stanje oddate prek portala Moja energija ali s sporočilom SMS. Več o teh dveh preprostih načinih oddaje števčnih stanj si lahko preberete spodaj.
Obveščamo vas, da sta se pred kratkim Abanka in Nova KBM združili. Z združitvijo je Abanka prenehala poslovati, zato bodo vsi transakcijski računi komitentov Abanke preštevilčeni v številko transakcijskega računa, odprtega pri Novi KBM. Vsem našim odjemalcem, ki ste komitenti pri Abanki in imate aktiviran trajnik za poplačilo obveznosti iz naslova dobave energentov pri Elektro energiji, smo trajnik za novi račun že uredili mi in z banko izmenjali vse potrebne podatke. Vam ni potrebno storiti ničesar. Od 1. 1. 2021 bo plačilo trajnikov potekalo nemoteno z vašega novega transakcijskega računa pri Novi KBM. Odjemalci, ki ste imeli aktiviran trajnik, vendar se bremenitev v zadnjih treh mesecih ni izvajala, pa boste v podpis prejeli novo soglasje SEPA. Zanesljivo z vami vaša Elektro energija
Podnebne spremembe vse bolj spreminjajo naravo in planet, kot ga poznamo. Naše okolje je iz dneva v dan bolj ogroženo. Na nas je, da podnebne spremembe zaustavimo! Prihodnost našega planeta je odvisna od nas samih, zato smo se pri Elektro Energiji odločili za pomemben korak k zeleni energiji.
Obveščamo vas, da bo naš klicni center v soboto, 31. oktobra, in v nedeljo, 1. novembra 2020, ZAPRT, zato vas vabimo, da nam števčno stanje za pretekli mesec hitro in enostavno oddate preko portala Moja energija ali nam pošljete sporočilo SMS na številko 051 33 88 44.
SMS s števčnim stanjem elektrike naj vsebuje:
7-mestna številka merilnega mesta presledek ET presledek stanje števca
Primer: 3345341 ET 50963)
7-mestna številka merilnega mesta presledek VT presledek stanje presledek MT presledek stanje
Primer: 3345341 VT 50588 MT 36825
Stanje števca sporočajte enkrat mesečno, od 1. do 15. v mesecu oz. do 5. v mesecu, če imate urejeno plačevanje preko trajnika (direktne bremenitve).
SMS s števčnim stanjem plina naj vsebuje:
ZP presledek OKRAJŠAVA_SODO minus ŠTEVILKA_ODJEMNEGA_MESTA presledek STANJE_ŠTEVCA
Primer: ZP ENLJ-123456789111 123)
Stanja vašega plinomera sprejemamo zadnjih 5 koledarskih dni v mesecu.
Za vas smo dosegljivi tudi na naslov moja@elektro-energija.si ali nas med delavniki pokličete na brezplačno telefonsko številko 080 28 08.
Vaša Elektro energija
Spoštovani, obveščamo vas, da smo iz preventivnih razlogov za preprečitev širjenja koronavirusa prilagodili delo naših svetovalcev.
Od ponedeljka, 26. 10. 2020, pa do preklica v poslovalnici Elektro energije na Dunajski cesti 119 v Ljubljani ne sprejemamo osebnih obiskov.
Vabimo vas, da števčno stanje za pretekli mesec oddate prek brezplačnega portala Moja energija, kjer to storite hitro in enostavno. Stanje pa lahko oddate tudi s sporočilom SMS na številko 051 33 88 44.
Za ureditev vaših zahtevkov nam lahko pišete po elektronski pošti na naslov moja@elektro-energija.si ali nas pokličete na brezplačno telefonsko številko 080 28 08. Vljudno vas prosimo za razumevanje, v kolikor bo potrebno na prostega svetovalca počakati malo dlje kot običajno.
Prosimo, upoštevajte vsa priporočila Nacionalnega inštituta za javno zdravje.
Ostanite zdravi, vaša Elektro energija