Od 1. 1. 2021 veljajo nižje cene omrežnine za energijo in obračunsko moč, ki so predpisane s strani Agencije za energijo.
Obveščamo vas, da bo naš klicni center v prazničnem času deloval s prilagojenim urnikom oziroma bo na praznične dneve zaprt, zato vas vabimo, da števčno stanje oddate prek portala Moja energija ali s sporočilom SMS. Več o teh dveh preprostih načinih oddaje števčnih stanj si lahko preberete spodaj.
Obveščamo vas, da sta se pred kratkim Abanka in Nova KBM združili. Z združitvijo je Abanka prenehala poslovati, zato bodo vsi transakcijski računi komitentov Abanke preštevilčeni v številko transakcijskega računa, odprtega pri Novi KBM. Vsem našim odjemalcem, ki ste komitenti pri Abanki in imate aktiviran trajnik za poplačilo obveznosti iz naslova dobave energentov pri Elektro energiji, smo trajnik za novi račun že uredili mi in z banko izmenjali vse potrebne podatke. Vam ni potrebno storiti ničesar. Od 1. 1. 2021 bo plačilo trajnikov potekalo nemoteno z vašega novega transakcijskega računa pri Novi KBM. Odjemalci, ki ste imeli aktiviran trajnik, vendar se bremenitev v zadnjih treh mesecih ni izvajala, pa boste v podpis prejeli novo soglasje SEPA. Zanesljivo z vami vaša Elektro energija
Podnebne spremembe vse bolj spreminjajo naravo in planet, kot ga poznamo. Naše okolje je iz dneva v dan bolj ogroženo. Na nas je, da podnebne spremembe zaustavimo! Prihodnost našega planeta je odvisna od nas samih, zato smo se pri Elektro Energiji odločili za pomemben korak k zeleni energiji.
Obveščamo vas, da bo naš klicni center v soboto, 31. oktobra, in v nedeljo, 1. novembra 2020, ZAPRT, zato vas vabimo, da nam števčno stanje za pretekli mesec hitro in enostavno oddate preko portala Moja energija ali nam pošljete sporočilo SMS na številko 051 33 88 44.
SMS s števčnim stanjem elektrike naj vsebuje:
7-mestna številka merilnega mesta presledek ET presledek stanje števca
Primer: 3345341 ET 50963)
7-mestna številka merilnega mesta presledek VT presledek stanje presledek MT presledek stanje
Primer: 3345341 VT 50588 MT 36825
Stanje števca sporočajte enkrat mesečno, od 1. do 15. v mesecu oz. do 5. v mesecu, če imate urejeno plačevanje preko trajnika (direktne bremenitve).
SMS s števčnim stanjem plina naj vsebuje:
ZP presledek OKRAJŠAVA_SODO minus ŠTEVILKA_ODJEMNEGA_MESTA presledek STANJE_ŠTEVCA
Primer: ZP ENLJ-123456789111 123)
Stanja vašega plinomera sprejemamo zadnjih 5 koledarskih dni v mesecu.
Za vas smo dosegljivi tudi na naslov moja@elektro-energija.si ali nas med delavniki pokličete na brezplačno telefonsko številko 080 28 08.
Vaša Elektro energija
Spoštovani, obveščamo vas, da smo iz preventivnih razlogov za preprečitev širjenja koronavirusa prilagodili delo naših svetovalcev.
Od ponedeljka, 26. 10. 2020, pa do preklica v poslovalnici Elektro energije na Dunajski cesti 119 v Ljubljani ne sprejemamo osebnih obiskov.
Vabimo vas, da števčno stanje za pretekli mesec oddate prek brezplačnega portala Moja energija, kjer to storite hitro in enostavno. Stanje pa lahko oddate tudi s sporočilom SMS na številko 051 33 88 44.
Za ureditev vaših zahtevkov nam lahko pišete po elektronski pošti na naslov moja@elektro-energija.si ali nas pokličete na brezplačno telefonsko številko 080 28 08. Vljudno vas prosimo za razumevanje, v kolikor bo potrebno na prostega svetovalca počakati malo dlje kot običajno.
Prosimo, upoštevajte vsa priporočila Nacionalnega inštituta za javno zdravje.
Ostanite zdravi, vaša Elektro energija
S 1. 08. 2020 bodo v veljavo stopili novi Splošni pogoji družbe Elektro energija d.o.o. za oskrbo srednjih poslovnih odjemalcev z električno energijo
Z veseljem vas obveščamo, da smo ponovno dosegljivi tudi v poslovalnici Elektro energija na Dunajski cesti 119 v Ljubljani. Naši svetovalci so vam za vsa vaša vprašanja na razpolago od ponedeljka do petka od 7.30 do 16.30 ure. Sobota, nedelja in dela prosti dnevi zaprto.
Obveščamo vas, da bodo naši svetovalci na brezplačni telefonski številki 080 28 08 v tednu med 27. aprilom in 2. majem dosegljivi 28., 29. in 30. 4., saj je klicni center ob dela prostih dnevih zaprt.
Vabimo vas, da števčno stanje za pretekli mesec oddate prek brezplačnega portala Moja energija, kjer to storite hitro in enostavno. Obenem si lahko aktivirate še brezplačen SMS opomnik, ki vas bo vsak mesec spomnil na rok za oddajo števčnega stanja.
V pomoč pri registraciji v portal in oddaji števčnega stanja vam prilagamo navodila za uporabo portala Moja energija.
Če si želite postati naš odjemalec in bi zamenjavo dobavitelja radi opravili med prazniki, lahko to kadar koli z nekaj kliki uredite kar prek spleta.
Vabljeni tudi k branju ostalih koristnih informacij, ki jih na spletni strani objavljamo za vas.
Želimo vam prijetne praznike v krogu svoje družine.