Iskalnik po strani

Plačilo na podlagi sprotne porabe

Pri Elektro energiji vam nudimo dve možnosti mesečnega obračuna: akontacijski in neakontacijski. Slednji pomeni, da je obračun narejen na podlagi sprotne porabe in je mogoč tudi, če vaš števec še ni vključen v sistem daljinskega zajema merilnih podatkov.

 

ELEKTRIČNA ENERGIJA

Če bi želeli mesečno plačati le toliko, kolikor električne energije ste porabili, lahko to storite na več načinov:

  • Na portalu Moja energija označite možnost neakontacijskega načina plačevanja električne energije ter tam do 15. dne vsak mesec sporočate stanje števca.
  • Izpolnite kratek obrazec s polji za merilno mesto (MM), stanje števca in e-poštnim naslovom ter do 15. v mesecu sporočite stanje števca.
  • Stanje števca prek SMS sporočila na številko 051 33 88 44 sporočite do 15. v mesecu. Za oddajo stanja potrebujete številko merilnega mesta, ki jo najdete na vašem računu v formatu "3-345341" (pri pošiljanju uporabite celotno številko brez pomišljaja). Vsebina SMS sporočila se razlikuje glede na tip vašega števca in način merjenja: 
    • za enotarifni števec in enotarifni način merjenja: številka merilnega mesta, presledek, ET, presledek, stanje števca (primer: 3345341 ET 50963)
    • za dvotarifni števec in enotarifni način merjenja: številka merilnega mesta, presledek, VT, presledek, stanje, presledek, MT, presledek, stanje (primer: 3345341 VT 50588 MT 36825)
    • za dvotarifni števec in dvotarifni način merjenja: številka merilnega mesta, presledek, VT, presledek, stanje, presledek, MT, presledek, stanje (primer: 3345341 VT 50588 MT 36825)
  • Stanje števca prek avtomatskega odzivnika ali neposredno operaterju na brezplačno telefonsko številko 080 28 08 sporočite vsak delovni dan od 7.00 do 20.00 ure ter ob sobotah od 7.00 do 14.00 ure. do 15. v mesecu: vpišite številko vključno s številko pred pomišljajem in namesto pomišljaja vnesite zvezdico ter potrdite z lojtro (primer: 3*345341#), nato vnesete način merjenja (2 - za dvotarifno, 1 - za enotarifno) ter stanje števca (za VT in potrdite z lojtro (#), za MT in potrdite z lojtro (#) oz za ET in potrdite z lojtro (#)).

Sporočite stanje
števca in prihranite!

 

ZEMELJSKI PLIN

Če želite, da vam račune za zemeljski plin izstavljamo glede na mesečno porabo, nam sporočite številko odjemnega mesta, ki jo najdete na vašem računu in aktualno stanje plinomera. Sprejemanje stanja je odvisno od vašega sistemskega operaterja distribucijskega omrežja (datumi so navedeni v tabeli na tej strani). Stanje nam lahko sporočate:

  • z brezplačno oddajo prek kratkega obrazca na spletu,
  • na elektronsko pošto info@elektro-energija.si, kjer sporočite številko odjemnega mesta in novo stanje plinomera,
  • s SMS sporočilom na številko 051 33 88 44, pri čemer naj bo vsebina sporočila v naslednji obliki: 
    ZP, presledek, številka merilnega mesta, presledek,  stanje plinomera (primer: ZP 123456789111 123)
  • prek klicnega centra na brezplačno telefonsko številko 080 28 08 vsak delovni dan od 7.00 do 20.00 ure ter ob sobotah od 7.00 do 14.00 ure, 
  • prek portala Moja energija.

POŠLJI STANJE PLINOMERA      SPOROČI NA 051 33 88 44

 

Sistemski operater distribucijskega omrežja

Sprejemanje števčnih stanj

Energetika Ljubljana d.o.o.

Zadnje 3 dni v mesecu

Javno komunalno podjetje Slovenj Gradec d.o.o.

26.–29. v mesecu

Javno podjetje plinovod Sevnica d.o.o.

26.–29. v mesecu

Komunalno podjetje Vrhnika d.d.

26.–29. v mesecu

Loška komunala d.d.

26.–29. v mesecu

Petrol d.d.

26.–29. v mesecu

Plinstal d.d.

1.–2. v mesecu

Adriplin d.o.o.

26.–29. v mesecu

Domplan d.o.o.

26.–29. v mesecu

Jeko-in d.o.o.

zadnjih 7 dni v mesecu

Komunalno podjetje Velenje d.o.o.

26.–29. v mesecu

Plinarna Maribor d.d.

zadnje 4 dni v mesecu

Petrol Energetika d.o.o.

26.–29. v mesecu

Istrabenz Plini d.o.o.

20.–24. v mesecu