Iskalnik po strani

Aktualno


Pregleden, enostaven in brezplačen postopek obravnavanja vprašanj in pritožb


Ljubljana, 10. 5. – Elektro energija, največji slovenski dobavitelj električne energije,  zagotavlja svojim gospodinjskim odjemalcem pregleden, enostaven in brezplačen postopek za obravnavo vprašanj, pritožb, reklamacij in drugih vlog, v skladu z dobrimi poslovnimi običaji in z določili 42.a člena Energetskega zakona (Ur.l.RS štev.10/2012). Pomembna zahtevana novost je v imenovanju neodvisne in nepristranske osebe ali več oseb, odgovornih za odločanje o pritožbah, katerim gospodinjski odjemalec lahko posreduje pritožbo, če je ni uspel predhodno uskladiti z dobaviteljem. Protokol Elektro energije obravnave vprašanj in pritožb gospodinjskih odjemalcev smo z današnjim dnem objavili na naših spletnih straneh www.elektro-energija.si.

Pri Elektro energiji se bomo vedno  potrudili, da ugodimo pritožbam svojih gospodinjskih odjemalcev, da bodo zadovoljni s ponujeno rešitvijo. Če v okviru dvostopenjskega reševanja vloge ali pritožbe ne bomo mogli doseči dogovora, bomo sporočili našo dokončno odločitev in gospodinjskega odjemalca seznanili z možnostjo reševanja pritožb pred  nepristransko in neodvisno osebo za sprejem in obravnavo pritožb gospodinjskih odjemalcev v zvezi z izvajanjem pogodbe o dobavi elektrike.

Elektro energija zagotavlja zanesljivo oskrbo z električno energijo.  Odgovorno trgovanje z električno energijo združujemo z dolgoletnimi izkušnjami, znanjem in storitvami, ki sledijo potrebam uporabnikov. Zavedamo se, da je zadovoljstvo uporabnikov ključnega pomena. Za svoje gospodinjske  odjemalce, ob zagotavljanju dolgoročnih in stabilnih cen za električno energijo, pripravljamo tudi druge novosti v sami ponudbi in  poslovanju z njimi, o katerih jih bomo sproti obveščali.


NA SEZNAM