Zaradi državnega praznika bo naš Center za stike s strankami zaprt v petek, 25. 6. 2021, in v soboto, 26. 6. 2021. Naši prijazni sodelavci vam bodo ponovno na voljo od ponedeljka, 28. 6. 2021, po ustaljenem urniku od 8. do 20. ure.
Oddaja stanja plinomera prek portala Moja energija V portal Moja energija se vpišite s svojim uporabniškim imenom in geslom ter vpišite števčno stanje. Neregistrirani uporabniki pa lahko števčno stanje oddate s posebnim obrazcem.
Do portala lahko dostopate na tej povezavi.
Oddaja stanja s sporočilom SMS Aktualno števčno stanje nam lahko sporočite tudi s sporočilom SMS na telefonsko številko 051 33 88 44.
SMS s števčnim stanjem plina naj vsebuje:
Primer: ZP ENLJ-123456789111 123)
Stanja vašega plinomera sprejemamo zadnjih 5 koledarskih dni v mesecu.
Če želite o oddajanju števčnega stanja z SMS-om izvedeti več, vas vabimo, da si ogledate slikovna navodila na tej povezavi.
Za morebitno zamudo pri odgovarjanju na vaša sporočila se vam že vnaprej opravičujemo in vas prosimo za razumevanje.