Iskalnik po strani

Aktualno


Delovanje Centra za stike s strankami in oddaja števčnega stanja med prazniki

Obveščamo vas, da bo naš Center za stike s strankami v času prvomajskih praznikov deloval s prilagojenim urnikom oziroma bo na praznične dneve zaprt, zato vas vabimo, da števčno stanje oddate prek portala Moja energija ali s sporočilom SMS.


Več o obeh preprostih načinih oddaje števčnih stanj si lahko preberete spodaj.

Urnik Centra za stike s strankami

27. 4. 2021 – Center za stike s strankami bo zaprt

1. 5. 2021 – Center za stike s strankami bo zaprt

Oddaja stanja prek portala Moja energija

V portal Moja energija se vpišite s svojim uporabniškim imenom in geslom ter vpišite števčno stanje. Neregistrirani uporabniki pa lahko števčno stanje oddate s posebnim obrazcem.

Do portala lahko dostopate na tej povezavi.

Oddaja stanja s sporočilom SMS

Aktualno števčno stanje nam lahko sporočite tudi s sporočilom SMS na telefonsko številko 051 33 88 44.

SMS s števčnim stanjem elektrike naj vsebuje:
  • številko merilnega mesta presledek ET presledek stanje števca
    Primer: 3345341 ET 50963
  • številko merilnega mesta presledek VT presledek stanje presledek MT presledek stanje
    Primer: 3345341 VT 50588 MT 36825

Stanje števca lahko sporočite od 1. do 15. v mesecu oz. do 5. v mesecu, če imate urejeno plačevanje preko trajnika (direktne bremenitve).

SMS s števčnim stanjem plina naj vsebuje:
  • ZP presledek OKRAJŠAVO_SODO minus ŠTEVILKO_ODJEMNEGA_MESTA presledek STANJE_ŠTEVCA
    Primer: ZP ENLJ-123456789111 123)

Stanja vašega plinomera sprejemamo zadnjih 5 koledarskih dni v mesecu.

Če želite o oddajanju števčnega stanja z SMS-om izvedeti več, vas vabimo, da si ogledate slikovna navodila na tej povezavi.

Želimo vam prijetne in sončne praznike,
vaša Elektro energija


NA SEZNAM