Obveščamo vas, da bo naš Center za stike s strankami v času prvomajskih praznikov deloval s prilagojenim urnikom oziroma bo na praznične dneve zaprt, zato vas vabimo, da števčno stanje oddate prek portala Moja energija ali s sporočilom SMS.
Več o obeh preprostih načinih oddaje števčnih stanj si lahko preberete spodaj.
Urnik Centra za stike s strankami
27. 4. 2021 – Center za stike s strankami bo zaprt
1. 5. 2021 – Center za stike s strankami bo zaprt
Oddaja stanja prek portala Moja energija
V portal Moja energija se vpišite s svojim uporabniškim imenom in geslom ter vpišite števčno stanje. Neregistrirani uporabniki pa lahko števčno stanje oddate s posebnim obrazcem.
Do portala lahko dostopate na tej povezavi.
Oddaja stanja s sporočilom SMS
Aktualno števčno stanje nam lahko sporočite tudi s sporočilom SMS na telefonsko številko 051 33 88 44.
Stanje števca lahko sporočite od 1. do 15. v mesecu oz. do 5. v mesecu, če imate urejeno plačevanje preko trajnika (direktne bremenitve).
Stanja vašega plinomera sprejemamo zadnjih 5 koledarskih dni v mesecu.
Če želite o oddajanju števčnega stanja z SMS-om izvedeti več, vas vabimo, da si ogledate slikovna navodila na tej povezavi.
Želimo vam prijetne in sončne praznike, vaša Elektro energija