Odjemalci, ki še niste registrirani uporabniki portala Moja energija, lahko stanje števca sedaj oddate kar preko spletne strani Elektro energije.
Obveščamo vas, da smo oddajo stanja števca za odjemalce, ki še niste registrirani uporabniki portala Moja energija, omogočili na spletnem mestu Elektro energije v zavihku Pomoč, kjer najdete tudi vsa podrobna navodila za odčitavanje števca za elektriko ter oddajo števčnega stanja za elektriko in plin. Do strani Sporočanje stanja števca boste preusmerjeni tudi po kliku na gumb v zgornjem desnem kotu strani.
Izpolnite poseben obrazec za oddajo stanja števca, v katerega vpišete številko merilnega mesta (MM), stanje števca in e-naslov. Stanje števca za elektriko lahko sporočite enkrat mesečno, od 1. do 15. v mesecu, rok za oddajo stanja števca za zemeljski plin pa je odvisen od sistemskega operaterja distribucijskega omrežja (preverite tukaj).
Pošlji stanje števca za elektriko (neregistrirani uporabniki) »
Pošlji stanje števca za plin (neregistrirani uporabniki) »
*Preverite, kje na naši spletni strani se nahajajo povezave do oddaje stanja števca ».
Registrirani uporabniki portala Moja energija po vstopu na portal sporočite zgolj novo števčno stanje (drugih podatkov ni potrebno vpisovati). Poleg tega uporaba portala prinaša tudi druge pomembne prednosti:
Pridružite se več kot 9.000 uporabnikom, ki že koristijo prednosti portala Moja energija: