Iskalnik po strani

Aktualno


Sprememba pri oddaji stanja števca

Odjemalci, ki še niste registrirani uporabniki portala Moja energija, lahko stanje števca sedaj oddate kar preko spletne strani Elektro energije.


Obveščamo vas, da smo oddajo stanja števca za odjemalce, ki še niste registrirani uporabniki portala Moja energija, omogočili na spletnem mestu Elektro energije v zavihku Pomoč, kjer najdete tudi vsa podrobna navodila za odčitavanje števca za elektriko ter oddajo števčnega stanja za elektriko in plin. Do strani Sporočanje stanja števca boste preusmerjeni tudi po kliku na gumb  v zgornjem desnem kotu strani. 

Kako preko spleta sporočite stanje števca odjemalci, ki še ne uporabljate portala Moja energija?

Izpolnite poseben obrazec za oddajo stanja števca, v katerega vpišete številko merilnega mesta (MM), stanje števca in e-naslov. Stanje števca za elektriko lahko sporočite enkrat mesečno, od 1. do 15. v mesecu,  rok za oddajo stanja števca za zemeljski plin pa je odvisen od sistemskega operaterja distribucijskega omrežja (preverite tukaj).

Pošlji stanje števca za elektriko (neregistrirani uporabniki) »

Pošlji stanje števca za plin (neregistrirani uporabniki) »

*Preverite, kje na naši spletni strani se nahajajo povezave do oddaje stanja števca »

Enostavna oddaja stanja števca brez vpisa številke merilnega mesta in drugih podatkov na portalu Moja energija

Registrirani uporabniki portala Moja energija po vstopu na portal sporočite zgolj novo števčno stanje (drugih podatkov ni potrebno vpisovati). Poleg tega uporaba portala prinaša tudi druge pomembne prednosti: 

  • pregled zgodovine oddanih števčnih stanj, 
  • možnost nastavitve opomnikov za oddajo stanja števca,
  • k souporabi vašega pogodbenega računa lahko povabite tudi druge družinske člane ali prijatelje, tako lahko števčno stanje odda kdorkoli, ki mu to omogočite, vsako oddano stanje pa je zabeleženo v zgodovini oddanih števčnih stanj, 
  • registracija na portal je enostavna, uporaba pa brezplačna. 
POŠLJI STANJE ŠTEVCA NA PORTALU MOJA ENERGIJA


Pridružite se več kot 9.000 uporabnikom, ki že koristijo prednosti portala Moja energija:

  • vpogled v vaše pogodbe in merilna mesta z enim uporabniškim imenom in geslom,
  • oddajo dejanskega števčnega stanja in plačevanje električne energije ter zemeljskega plina po dejanski porabi,
  • možnost nastavitve opomnikov za oddajo stanja števca ter druge podrobnosti (npr potek pogodbe o oskrbi),
  • poenostavljeno in hitro naročanje oskrbe z električno energijo in zemeljskim plinom,
  • spremljanje statusa vseh oddanih naročil in zahtevkov,
  • arhiv računov in plačil (in izvoz posameznega ali vseh računov),
  • spremljanje porabe energenta na posameznem merilnem mestu,
  • dostop do tehničnih podatkov merilnega mesta,
  • spreminjanje podatkov o lastniku, plačniku in naslovniku merilnega mesta,
  • možnost izbire načinov plačevanja računov ter naročilo SEPA trajnika,
  • upravljanje obveščanja – vi nastavite opomnike in obvestila, mi vas obveščamo,
  • k vpogledu in uporabi portala pa lahko povabite tudi vaše družinske člane in druge uporabnike portala Moja energija.

REGISTRIRAJ SE NA PORTAL MOJA ENERGIJA



NA SEZNAM